anledningaen för dålig uppdatering

Tänkte skriva varför jag inte har uppdaterat så mycket. Jag har inte haft någon lust över huvudtaget.
Nu är det sportlov och pojkvännen är här och då vill jag hellre vara medd honom än att sitta vid datan och uppdatera bloggen hela tiden. kommer bli bättre uppdateringar när det trådlösa bredbandet kommer till min laptop. Men just denna vecka får ni nöja er med att uppdateringen är dålig och det med att jag ska skriva upp hästarnas stam. Iris kan ni söka upp på ASVH's hemsida och Max's stam står på hans egen lilla sida på bloggen.
Så klaga inte på att jag inte håller vad jag lovar för jag har aldrig lovat någoting att jag ska skriva något här. Och jag håller på att skriva ihop något om den hästen som betyt mest för mig.
Det kommer när det kommer

Lägg en kommentar här
Postat av: Emma

Ha en fortsatt trevlig dag

2010-02-23 @ 13:04:47
URL: http://emmagynning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0