Svar på frågor

vad tycker du om pessoa bett ?
Tänker inte svar på den frågan då jag vill inte dra upp en sådan dissuktion igen, kolla min gamla svar så kan du se vad jag tycker :)


Vem tävlar du för och vem har du tävlat för innan?
Jag tävlar just nu för Trunnerups ryttarförening i skurup men bytar till årsskiftet då klubben är så långt bort och det är svårt att hålla komunikationen :/
Innan tävlade jag för Örestad RF, Vellinge HF och Sydslätten :)

Vilket div 2 lag ska du vara med i ? :)
Jag kommer tävla för Trunnerups lag men det beror helt på hur hästen är efter behandlingen då hon varit konstig på dom senste tävlingarna och i allmänheten :(

Hur ser dina planer ut för i år med iris?
Först så ska vi ju reda ut vad det är för fel på henne, åker till kirop.  på onsdag och ska då skriva ner allt vad hon säger, hon kollar även efter inflamationer och sånt. Sen tar jag med mina sadlar så hon kan se om dom passar :) Men jag ska se hon hon är redo och jag är redo så ska vi nog rida minst en 1,20 i höst/vinter. Men jag vill att hon ska leta efter större hinder innan hon går upp i klasserna.

Kan du inte skriva ner din utrustning typ dressyr och hoppning?
Jo det kan jag göra i ett enskilt inlägg :)

Vad använder du för hjälm?
GPA speed air och Eurolife

Vad tycker du om folk som kommenterar anonym?
Jag tycker att dom är fega för att dom inte står för sin åsikt sen får dom ju konikvenser, man kan ju spåra ip-addressen var dom bor och kan även få fram namn om man vill det och då är man ju rättså illa ut. Har varit med om det innan och kände igen addressen då den hade kommeterart med namn innan, men att man förneckar det gör ju allt bara värre :P


Lägg en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0