Fem saker ni inte vet

Om Mig

1. Jag har dyslexi, därför kan med vara fel ord på fel sätte eller en bokstav för mycket någonstans.
2. Allergisk mot damm, hö och halm
3. Har två sjukdommar som heter Astma och exem
4. Har aldrig brutigt något (peppar peppar)
5. Folkskyg och super rädd för trafikerade vägar

Lägg en kommentar här
Postat av: Sätilaryttaren Emma

åh jag har också exem :( hur jobbigt som helst, speciellt torra kalla höstar/vintrar :( Va glad att du inet har brutit något. :) Jag bröt benet på tre ställen på en fotbolls match och fick inte rida på 2 månad :O hemskt :( sen har jag opererat både fötterna med =/

2010-04-03 @ 13:09:52
URL: http://satilaryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0