Svar på frågor

1. Vad är ditt mål nästa år ?

Svar: Mitt mål nästa år är att debutera 1,20 och får lugna fina rundor i både 1,15 och 1,10.

2. Hur många hästar har du ridigt ?

Svar: oj, Jag vet inte har säkert ridigt över hundra hästar. Gick på ridskola en lång tid och red öven medryttar hästar sedan har jag prov ridigt säkert över 20 hästar iinan jag hittade den hästen som passade mig.

3. Jaa!! :D
När du är klar med Iris, vad för sorts häst ska du ha då? :)

Svar: När Iris börjar bli gammal och måste trappa neer i klasserna så ska hon vara en läromästare, hon kommer dock inte säljas då jag ska avla lite på henne och se vad det kan bli för något. Men tanken är ju att jag så snart vi kan så ska vi köpa en unghäst (3-4 åring) som jag kan ha som påläggskalv till Iris när hon trappar ner.

4. Hur blir det med den hästen MAx ?

Svar: Just nu vet jag inte så mycket. Men han han gick inte igenom en kontroll så vi får se hur det bli sen men kommer inte att ta ner en skadad häst och ha den stående i stallet. För tanken är ju att jag ska kunna tävla och träna med honom.

5. Kommer du någonsin sälja Iris ?

Svar: ALDRIG ! Hon ska bli en läromästareoch avelssto.

6. Kommer du lägga in mer bilder nästa år ?
tycker du ha lite lite... :(


Svar: Jo det kommer jag själv klart att göra :)

7. Jag älskar dig blogg :) <3
Kan du inte skriva här vad du tycker om andra hästbloggar ?

Svar: Jo visst kan jag göra det :)

8. Hej!
Tycker du är en super duktig ryttare och jag undrar vem har du som Idol, alltså vem ser du upp till?

Svar: Jag ser upp till Rolf-göran Bengtsson då han är en otroligt bra ryttare och har en av världens bästa ridstil. Han är så lugn och fokuserad och det är mitt mål att bli precis som honom.


Lägg en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0