Hästfrågor

Vad har du för ridbyxor?  Jag har just nu bara fem stycken och fyra va dom är ifrån ullared och ett är Domino


Har du ridstövlar eller ridskor?  Rider bara i ridstövlar om jag rider med sadel

Vad är din favorit hästras ? Halvblod, connemara

Anväder du chaps? Nej

Vad har du för storlek på din hjälm? vågrar man knappt säga men det är 61 :P

Hur bra tycker du ditt stall är från 1-10? en klar 10 när den nya sadelkammaren är klar :)

Är hästar ditt liv? ja, och pojkvännen

Inne på ditt rum, syns det att du gillar hästar? Ja, det är foton på mig och Iris på vägganrna och pokaler

Har du ridit en häst som är över 160 cm i mankhöjd?  Jadå, varje dag

Har du ridit en hel svarthäst/ponny?Ja

Har du ridit en fjordning? Ja

Har du ridit en shettis? Ja

Har du ridit en travare? Ja

Du rider dressyr i bland? Ja

Du använder alltid hjälm när du rider? Ja, självklart

Du kan stallreglerna? Ja det kan jag för det är ju mitt stall :P

Du är i stallet mer än 7 gånger i veckan? Jadå minst tre gånger om dagen

Har du en speciell favorit häst/ponny? Ja, Iris, Hilding, Dumle & Noeska

Du rider mer än 4 gånger i veckan? Ja

Du bor nära ett eller flera stall? nja inte många typ 3 stycken

Du går på ridskola? Nej

Du brukar rida i ridhus eller paddock? Rider nästa alltid ute, någo gång i ridhus (har ingen paddock)

Har du haft sommarhäst? Nej

Har du ridit mer än 1 år på ridskola? ja red nog på ridskola en bra tid

Tycker du om att hoppa? Ja

Tycker du om att rida dressyr? Ja

Vilken färg tycker du mest om på hästar?
Svart med mycket stickelhår (vita hår)

Hur många hästar har du haft? Jag är på min tredje nu

Rider du för någon privattränare? gjorde

Hur länge har du ridit? 14 år

Vad fick dig att börja rida? Mamma rider

Vilken gren gillar du mest? Hoppning & fälttävlan

Har du egen häst? Ja

Isf, vad har du för sadlar? Iris har en N.pessoa och Dacke har hubertus tror jag...

Vad har du för träns?  Jag har jätte mång olika träns, men det tränset som används mest kan jag inte märket på

Vad har du för hjälptyglar? Iris har en CRW förbygel och dacke har en vanlig martingal

Hur många täcken har du? Ett 50-tal kanske :$

Hur många benskydd har du? över 10 stycken minst

Hur många vojlokar/schabrak har du? oj, jag har ingen anning, har sålt typ 20 stycken men har nog 20 kvar :P

Hur många grimmor har du? Vet inte. Har 3 lädergrimmor iallafall

Hur många grimskaft har du? vet inte, har iallafall 2 kedjegrimmskaft

Lägg en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0