Halv lyckad tävlings dag

Hem kommen ifrån finalen i Vellinge med TRF-laget och det gick ju inte alls bra vi hade en felfri så vi kom på åttonde plats. Hästen var så jävla tagad så hon gick knappt att hålla så hon tog med sig en bom och jag fick rida som en jävla idiot.
Däremot i förklassen hoppade hon super fint och var högt över alla hinder så jag är jätte nöjd med henne för hon var inte alls bråkig som hon brukar var och landande i rätt galopp nästa hela tiden. Får ta igen det nästa helg då jag ska debutera på 1,15. Skulle ha tagit 1,20 också men hade inte pengar på tävlingskonto så det fick bli bara en klass.

Önska mig lycka till :)








Lägg en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0