Fredrik Spets

Glömde skriva igår om träningen för Fredrik var.
Han är nog den bästa tränaren jag någonsin har ridigt för och han lärde mig väldigt mycket. Han satte sig verkligen in i min situation och hjälpte mig så mycket han kunde. Han tyckte jag skulle rida på D-rings bettet för hon får längre galopp och sedan skaffa mindre sporrar, typ25mm så det ska jga göra nu så får vi se hur det går nästa år. Men jag är super nöjd efter helgens träning och hoppas man kan få göra det flera gånger.









Lägg en kommentar här
Postat av: ff

dom har såna sporrar på hööks

2009-12-10 @ 21:22:34
Postat av: Jajja

kom in på din sida och fredrik är verkligen bäst :)

2010-02-09 @ 17:10:27
URL: http://alexandraedelborg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0