Film ifrån Finalen


Lägg en kommentar här
Postat av: Anonym

Om jag får ge förslag så ta inte bort galoppen så mycket som du gör. Jag fårstår att hon är stark och svår men när jag ser er här så ser det ut som att det blir för mycket hand.. och det var ju därför du rev på filmen för att du inte hann fram och hann då inte släppa handen. Har jag fel? Annars fin runda!

2009-11-03 @ 22:08:55
Postat av: Stina Petersson

Det är mindre hand än vad det ser ut men jag får hålla henne väldigt mycket och att hon rev vara för att hon gjorde fem galoppsprång och ett litet till som gjorde att hon kom för nära. Hon gjorde exakt lika dant förra gången och hon var sjukt tagad.

Tack !

2009-11-04 @ 08:48:39
URL: http://stallmanstorp.blogg.se/
Postat av: Stina Petersson

Det är mindre hand än vad det ser ut men jag får hålla henne väldigt mycket och att hon rev vara för att hon gjorde fem galoppsprång och ett litet till som gjorde att hon kom för nära. Hon gjorde exakt lika dant förra gången och hon var sjukt tagad.

Tack !

2009-11-04 @ 08:49:43
URL: http://stallmanstorp.blogg.se/
Postat av: Sara

bra runda!, ett förslag är att du rider genom svängen, annars bromsar du för mkt. en annan sak är att du måste få större galopp i henne, hon kommer aldrig fram till hinderna annars och kan göra runda språng, nu gör hon mer flaka än runda, ananrs en jättefin häst som är kvick i benen :)

2009-11-04 @ 09:59:24
Postat av: Stina Petersson

Hon är alltid flak när det är lågt när man är ute på 1,10 och hoppar 1,20-1,30 så hoppar hon jätte bra och runt. Hon gillar inte att hoppa lågt

2009-11-04 @ 12:03:11
URL: http://stallmanstorp.blogg.se/
Postat av: Anonym

Syns på långa vägar att hon inte gillar bettsligen.. Mildare bett o våga galoppera framåt.

2009-12-08 @ 13:04:46
Postat av: Stina Petersson

Ursäkta anonym !

Jag rider inte på det bettet mer och det syns inte alls pålång väg att hon inte triv. Hon går så med alla bett. Och våga galoppera mer framåt. Gör jag nu när jag har tränat för en riktig tränare. Har allltid vågat galoppera framåt mwen om man har en häst som tar med sig bommarna så rider man inte fort.

2009-12-08 @ 14:41:51
URL: http://stallmanstorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0