Mina saker

Fick en fråga om jag kunde lägga ut vad jag använder för liment, pälsglans, sadeltvå mm.






Detta är min lädertvätt.
Tvålspray ifrån Lincon, Ekohallen
Läderbalsam ifrån Fiebil's, Landäng


Pälsglans ifrån Eclipe, Ekohallen
Show Shin (Pälsglans)ifrån Showmaster, Hööks
Spray on schapoo ifrån Showmaster, Hööks
Bodywash ifrån showmaster, Hööks


Helosan sol, Lanängs
Kopattesalva, Apoteket
Idomin, Apoteket
Zinkpasta, Apoteket


Liniment blue, ekohallen
Blue lotion, Ekohallen


Grönt hovfett ifrån Lincon, ekohallen
Hästsalva ifrån fyra ess, ekohallen
Hästsalva, ekohallen






Lägg en kommentar här
Postat av: sara

jag har också den där 4 way care, den är bra ;D

2009-12-20 @ 21:59:18
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0