TÄVLING

Var på skabersjö med Iris idag på pay and jump.
Har aldrig varit så besviken på en tävlingslats som jag var idag, ingenting stämde.
jag fick inte tillbaka hästen på ett ända hinder, eller jo dom två första fick jag henne bra men sen bara gasade honom på och brydde sig inte om mina halvhalter. Så när jag skulle in i 1,10 så var jag skit rädd, inte för att jag inte gillar fart men jag gillar inte när hästen inte lyssnar på mig och bara springer emot hindert. tänker inte krasha i ett hinder igen och gå omkull, en gång räker för mig.....
Ska köpa ett pessoa till henne men utan gummi så hon lyssnar på mig, för hon kan inte ta dackes för då har ju inte han något. Så ska nog pendla mellan pessoa och d-ring med mässing i.
Baby tog några bilder ifrån tävlingen som snart kommer här på bloggen :)

Men nu ska jag göra lite ''skönhets'' grejor på mig själv tänkte jag iallfall, för jag behöver verkligen slappna av :)

Bye :)

Lägg en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0