regnregnregn...

Denna dagen stavas R E G N !!

Kunde inte rida Iris idag för det regnade påtok för mycket, så får väl rida på morgonen efter att hovslagaren har varit här.  Det har varit en riktigt seg dag. Men har varit lite flitig iallfall städade hela sadelkammaren idag och dammsuga bort spindelväv.
Städade också mitt eget rum och fixade ett sängbord. Är så trött att ha allt liggande på golvet. Det pratas om här hemma att vi kanske ska åka till sälsen vecka 2 vilket jag är jätte happy över :D 
har inte åkt skidor på evigheter och det ska bli så kul om det nu blir av men det hoppas jag :) Hoppasd också att baby följer med mig.
Ullared blir det också, nämligen på torsdag eller fredag denna veckan, kulkulkul. Kommer bli helt fattigt så det är tur att man har sålt en hel del häst saker som inte har passat. Precis sålt en sadel och fått en bra slant för den :D

Men nu kallar duschen och sen blir det väl att slänga sig framför tv:en.



p.s hoppas ni gillar den nya desinen  ;) d.s


 

Lägg en kommentar här
Postat av: Elin Mårtensson

Mycket bra ;)

2009-08-17 @ 21:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0