handlat idag

Mamma och jag har varit och handlat lite idag, först körde vi och handla spån och havre, blev jätte sur att dom inte hade havre utan bara krafts jävla havre. Onödigt utsläng med pengar att betala för märket.
Sedan åkte vi till netonnet och köpte plastfikor och bläckpatroner sedan bar det av til rusta och handla lite där :P
Skulle köpt hårfärgnings medel men dom hade inte mitt märke så det sket sig men kan nog löpa själv nästa vecka. Sedan var det stoff&stil där jag köpte kristaller till mina rosetter och nya färger.
Sen åkte jag och mamma till Ikea och åt mat där och handla lite lådor till köket då vi försöker få lite ordning i vårat kök. Pizza hanlade vi när vi åkte hem till pappa,johan & elisabeth.
Jag fick diska deras disk så ska åka dit i morgon och hjälpa till att städa lite för det behövs verkligen.


Lägg en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0