Svar till dig som undra om min utrustning

Hoppning
Sadel:  N.Pessoa Paris (brun)
Träns:  CWD Pullarträns (brun)
Bett: Pelhamstång (brun)
Hjälptygel: Förbygel/matingal (brun)
Benskydd/lindor: Verdus Carboon fram och Showmaster teknik skydd bak (bruna)

Dressyr
Sadel: France Premier (svart)
Träns: Claridge House® Hannover med remontnosgrimma och strasspanband (svart)
Bett: Valingt tvådelat
Hjälptygel: ingen
Benskydd/lindor: inga

På mig
Hjälm: GPA Speed air 
Stövlar: Tretorn/Franska läderstövlar
Handskar: inga
Säkerhetsväst: använder bara väst vid tävling, riders company (svart)
Sporrar: jag har 15mm vid hoppning 25mm vid dressyr
Spö: hoppspö Hoppas du blev nöjd med svaret :)

Lägg en kommentar här
Postat av: fanny hansson

trevligt att du läser min blogg, men du behöver inte kopiera mina inlägg. (:

2010-08-17 @ 23:35:12
URL: http://fannyhansson.blogg.se/
Postat av: lena

Sv. Ja de är där ida bodde innan. Du måste ha sett emma för jag red henne inte då. Aha okej:-)

2010-08-17 @ 23:40:28
URL: http://ryttarinnanlena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0