hemma igen ifrån semestern

Ja då var man hemma igen ifrån göteborg/örebro/ullared. Igår var vi och hälsa på mini och skrev på papperna så i slutet på augusti kommer han med lastbilen till mig :D
Längtar efter honom, min lilla sötnos. Tänkte skriva ett inlägg om honom i kväll och lite bilder och hans stam.
Kan säga redan nu att han är kosning varmblod(travare)/halvblod precis som Max men han står registerrad som Svenskt varmblod, precis som Iris. Så låt inte er luras av hans ras för han har en mycket fin stam :)
lägger även upp bilder på vad jag har köpt.

ooo, en sak till min system kamera är lagad och mamma och jag ska hämta den i morgon :)
iii, har saknat den jätte mycket


Liten max på våran sista tävling

Lägg en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0