seg vecka....

Här är en lite snabb uppdatering då veckan har varit väldigt seg sedan i onsdag :

Onsdag:

Hoppträningen. Det gick SUPER!!!
Det känns som om jag sitter på en helt annan häst, för hon drar inte eller blir flack. Hoppade runt 120-130cm lite bana och konstiga avstånd vilket hon behöver. För hon kan länga sig men hon kan inte korta sig så bra.
Så är super nöjd med henne.

Torsdag:

Det blev uteritt idag med lite dressyr arbete på fältet. Jätt fin häst, red på hacket som jag nästan gjort alla dagar förutom i onsdag då hon ska träna hoppning med bett. Jag vet att jag har hoppat henne hemma med hack men det gör jag bara hemma för jag gör inte så mycket svängar och jobbiga saker för henne. Och dessutom kommer jag aldrig i hela mitt liv att hoppa henne på tävling med hack.

Fredag:

Idag blev det bara 30 min tökörning/logering för at hon skulle jobba loss lite och hon gick super fint :)

Lördag:

Eftersom jag skulle iväg och shopa i stan och sen gå på bio med babay så blev det en 40 min skritt och trav runda på 3 km innan tävlingen på söndag. Så det var att fixa stallet sedan rida, in och fixa sig själv, åka till stan. Klockan 15,20 började filmen så det var att bara att dra sig mot bion för att se Ice Age 3. Sedan hem och packa lite.

Lägg en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0