film...

Nu har där kommit en ny film på youtube ifrån omhoppnings träningen.
www.youtube.com/user/stijnapetersson
Det är bara att titta & komentera :) Bilder kommer också komma upp ifrån tävlingen annars gå in på http://picasaweb.google.com/StallLM och kolla på våra bilder där :)




Lägg en kommentar här
Postat av: Anonym

Tycker du får till en bra rytm, men du är alldeles för hård och stum i handen vilket leder till att hästen tappar både galoppen och hoppar med spänd och sänkt rygg. Vad är det för något? Det kan ju ligga en förklaring i det också :)

2009-09-15 @ 10:46:11
Postat av: stina

Det ser kanske ut som jag är hård i hand på filmen men i verkligheten är jag inte det :9 jag rör väldigt lite på min hand när jag hoppar lågt utan släppetr mer taget så att jag inte stör hästen. Jag är rättså känd för min mjuka hand men däremot har jag en tendens till att låsa mig i armbågen :)

2009-09-15 @ 16:30:40
URL: http://stallmanstorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0