Svar på frågorna

1. Hur gammal är du ?
Svar: Jag är 17 år

2. Hur länge har du ridigt ?
Svar: Jag har ridit sen jag var tre år gammal så det är 14 år

3. Vad är ditt mål ?
Svar: Förstår inte vad du menar med mål om det är med hästarna eller med mig själv. Mitt mål i livet är att bli hovslagare och ha en egen träningsanläggning hemma. Mitt mål med hästen är att komma så långt vi bara kan komma.

4. Hur mycket köpte du Iris för ?
Svar: Jag är uppfostrad att inte prata om priser då det inte är det viktigaste

5. Ska du inte ha fler hästar ?
Svar: Jodå jag ska ha flera hästar sen när jag har tagit studenten. Väntar just nu på att få ner en häst till mig.

6. Hur har du och din pojkvän varit tillsammans ?
Svar: I drygt ett år :)

7.Hur långt kan du och Iris gå ?
Svar: Enligt mig själv och min tränare och hästens kapacitet så kan vi gå hur långt som helst. Har även fått beröm av Jens Fredricsson att jag har en fin häst med bra kapacitet.

8. Tränar du dressyr för någon, isåfall vem?
Svar: Nej, jag tränar inte dressyr för någon och kommer inte göra det heller då jag känner att jag kan klara ut det själv med min egen erfarenhet. Dessutom har jag dålig erfarenhet av dressyrtränare som nästan har tagit livet av mina hästar.

9. Hur är ditt liv just nu ? Är det något du skulle vilja ändra på ?
Svar: Nej. Mitt liv är hur bra som helst. Jag har en bra famlij som låter mig få hålla på med mina hästar och en underbar pojkvän som alltid finns där för mig när jag som mest behöver honom. Det enda jag skulle vilja ändra på just nu är att jag slutar skolan och jobbar i mitt praktik stall då jsg trivs bättre där.

Hoppas ni frågar mer :)





Lägg en kommentar här
Postat av: Anonym

var prakticerar du=

2009-10-31 @ 21:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0