DAGENS RIDPASS

Ridigt Iris idag :)
Red bort mot månstorp och annelund. Kändes sjukt bra, hästen har blivit jätte fin efter vila. Nu har hon ju bara vilat i 2 veckor men hennes sår i munnen har läkt ut helt. Ska aldrig mer använda pessoa gummibett då dom har vassa kanster sko hästarna skär sig på. Ska börja ge hästen massage tre gånger i veckan då jag har gett mig fan på att jag ska lära mig det + hon ska streatshas (stavas?) varje dag så blir det nog bättre rörlighet på henne nu till tävlings hösten då det ska kvalas :)
Har varit i falsterbo också och det blev inte så mycket hem köp då jg har en hel del redan. Men detta blev det:

Agria schabrak, luva & höpåsar



Jacson skötarpåse till tävling

Tre stycken schabrak, 2 allround & 1 dressyr

 
Två mössor ifrån Börjes








Lägg en kommentar här
Postat av: Jossefin

hej vart någonstans köpte du agria sakerna? Vet du om luvan går att köpa på Globen Horse Show? :)

2009-08-14 @ 12:47:20
Postat av: Felicia

Kolla in här--> http://www.geocities.com/karatemusan/stretcha.html



Där finns det en massa bra stretching övnningar. =D

2009-08-14 @ 23:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0