Film ifrån tävlingen MAX

Nu vill jag inte ha några så kallade tips av er lärsare. För jag är jätte nöjd med denna rundan efter vad jag fick höra ifrån vetrinären. Jag hade en vetrinär ute typ 2 veckor innan tävlingen som skulle kolla tänderna och vaccinera han. Hon sa att dom var jätte finna men sedan veckan efter tävlingen på torsdagen så var vi hos kiropraktorn i Sjöbo och då var han låst i båda käkarna, super vass i tänderna, sår på båda sidorna i munnen, låst i andra halskotan. Förskjuten i bäckenet och låst i höger bogen. Så att han gick så här bra utan att protesera är ett mirakel. Sen att han kasta sig för dommar bordet är för han har aldrig sett ett sånt för och senast han var på en dressyr tävling(inte med mig) så hoppade han över det vita staketet men jag lyckades hålla han på banan.

Lägg en kommentar här
Postat av: Fredrika

Hej Stina!

Dåå Pernilla hade Max hos mig i Rögla några år så vet jag vilken "fjant" hankan vara, tycker du var jätteduktig som fick honom att gå så fint, jag menar, röda dommarbord är ju verkligen farliga ju! Kul att se Maxiponken igen!! Väldigt fint flätad!

Lycka till med vidare tävlingar!!

Hälsningar Fia

2010-03-25 @ 22:53:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0