två sak ni inte visste om mig...

Jag är besatt av Vampyrer och Vampyr filmer/serier

Just nu föjler jag en bästa serien Vampier Diaris och har sett hela säsong ett, men nu tänker ni hela säsong ett är ju inte sänd i sverige, nä jag vet det men har en hemsida där det finns hur mycket serier som helst bla VD så vet exakt hur det sluat, föjer även vampierdiaris.se som skriver så fort det händer något nytt.
Har även planerat att beställa hem en dvd direkt ifrån england, då jag 1, inte pallar vänta till den kommer till sverige och 2, jag ser aldrig serier med text då den bara stör mig.


sak nummer två är som jag har avslöjat redan att jag beställer filmer ifrån england och ser utan text. Vet inte varför har gjort det sedan serien robbin hood kom ut på dvd och min pappa köpte den i england på Harrods sedan dess blir jag bara galen av att se filmer och serier med text. tur att man kan stänga av texten med hjälp av boxern.


den här älsklingen kommer trivas i min dvdhylla ;)

Lägg en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0