stallet nästa...

Nu ska jag ut i stallet och rida min pållar Max och Iris :)
Får sen om maxen kan hålla sig på mattan idag då han var väldigt pigg igår :p

Lägg en kommentar här
Postat av: matte till Max

min söta, pigga pålle :)

Låter bra att han är pigg och glad.



(tycker att han ser långhårig ut igen, hi hi)

2010-01-14 @ 12:38:29
Postat av: matilda

varför i hela friden rider du/ni på pessoa bett? det e vidrigt och borde tas bort från marknade. finns så många bättre bett

2010-02-04 @ 16:30:51
Postat av: Karolina

Heter Max bara Max, eller heter han någonting mer? :) Fin han är!

2010-02-05 @ 07:28:59
URL: http://karolinaorauni.blogg.se/
Postat av: matte till Max

Svar till Matilda:

Pessoat är det bett som hittills funkat bäst på max på försäsongen. Men när han "lugnat" sig lite så rids han enbart på vanligt tränsbett, 3-delat. Men jag säger som Stina själv poängterade - att ett bett aldrig blir skarpare än handen som håller i tygeln!



Svar till Karolina:

Japp, han heter bara Max kort och gott. :)

2010-02-05 @ 17:04:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0