Seriöst alltså !



Att folk orakr hålla på som idioter och dessutom anonym, Hahah så jävla fegt :P
Kan inget annat att skratta åt denna personen. Så patetisk den är. Haha skit jag tror jag dör av skratt.
Det är 2 år sedan jag lämnade tillbaka min dressyr häst och med den hade jag gått ifrån ingetting till
Lc:2 = 62,5 % Klubbmästare och Best In Show på lokal tävling
Lb:1 65% = Vann och fick kvala till DM i skåne för unga ryttare
Hann bara starta ett LA:1 med honom och bara på klubb och där fick jag 58% vad jag kommer ihåg
Sedan fick jag lämna tillbaka honom.
Har kvar program där jag har fått kommentarerna
'' Mycket vacker häst, fina gångarter, fina vägar, Jätte bra sitts och bra händer''
'' Det syns att du är nogrann i din ridning, du har en mycket fin och avslappnad sits''
Fick även senast igår beröm för att jag har en bra och naturlig sits.
Så du som kommenterat detta, Är du avudnsjuk eller ? eller är du bara feg och inte vågar visa vem du är ?

Lägg en kommentar här
Postat av: louise

asså så jävla korkat lixom tkr man så får man ju stå för det och inte va anonym, så fegt !

2010-01-13 @ 19:10:52
Postat av: Karolina

Hejhej :)

Försåt verkligen vad du menar med att folk är avundsjuka! Har en egen travare som de i stallet har snackat all möjlig skit om... Skittråkigt! Rider vi inte för att vi tycker det är kul liksom? Så sjukt fegt att kommentera anonymt dessutom, kan ju inte ens stå för vad den tycker. Tragiskt... Finns många som tycker som jag och hoppas att det kommer gå bra för dig under 2010 med din häst :D

2010-01-13 @ 20:49:49
URL: http://kaaroliinas.blogg.se/
Postat av: Nathalie

du har ju inte tävlat reginalt om du red lc,lb och en la:1 , du ljög på den kommentaren du skrev att du hade ridit reginalt i tre år, det har du inte alls ? och om du inte visste det så går det att kolla upp på ridsport om du har gjort det så icke lönt att ljuga. Annars en söt blogg. och fin häst.

2010-01-13 @ 21:05:31
Postat av: Stina

jag menade inte att jag tävlat på regional nivå I tre år utan bara startat den. Och mina resultat därifrån är ifrån 2002 då jag gjorde min första startr i regional och sen dess har jag inte tävlat regional utan lokal.

2010-01-14 @ 08:25:10
URL: http://stallmanstorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0