Dagens fråga

Varför rider du med luva på vintern? bara för du tycker det är snyggt?

Nä jag rider inte bara med luva för jag tycker det är snyggt. Jag rider nästan alltid med luva för jag har en häst som är känslig för ljud och har själv märkt att hon jag har luva på henne så är hon mycket lugnare. Har även haft bomull i öronen på henne men då blir hon bra spänd.


Lägg en kommentar här
Postat av: Johanna

jag hatar när människor bara "dömmer" bara för man har luva hemma. Jag fick en kommentar en gång på ebn bild där min kompis hade luva på sin häst eftersom han också är skitkännslig för ljud... På kommentaren stod det typ eeeeh vafan har du luva på hästen fö`r? Det är ju ingen tävling precis!



Så tråkigt med sånt.... Funkar hästen bättre med luva så är det ju bara positivt :)

2010-01-14 @ 22:30:04
URL: http://joohaannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0