Svar på era frågor

Det kom inte in så många frågor tyvärr men svara på dom jag fick nu.
(och du som frågade anonymt, vem är du för dom sidorna jag kolla upp på så bor du i trelleborg och det är typ 3 mil ifrån mig :P )

Har du tävlat fälttävlan nån gång ?
Nej, det har jag inte. Jag skulle vilja göra det men har inte haft tid och ta kort.
Men jag har varit med på huntingar och då märkte att Iris blir väldigt stark och okontrollerad. Men ska försöka starta någon pay and cross :)

Hur mycket kostade din häst då du köpte henne och vad vill du ha för henne om du skulle sälja henne?
Hon kostade 50,000 kr inklusive utrustning och om jag skulle sälja henne skulle jag sälja för 120,000 minst. Jag vet att det är ett högt pris men det är hen bra häst med bra stam och hon är väldigt speciell. Men kommer alrig sälja henne för ska ha henne till avel och hon ska få vara hos mig hela sitt liv för att hon har haft det lite jobbig innan.

Hur är max och iris at rida? likheter osv?
Max är mer så ''hjälp allt äter upp mig'' typ. Väldigt känslig och lätt störd det vill säga att det ska inte mycket till för att han ska bli stöd.
Iris är mycket lugnare än Max. Mycket coolare. är inte rädd för något och koncentrerar sig alltid på vad hon ska göra :)


När och var är nästa tävling? Vilken höjd blir det då? ska du täcla max något?
Max bli i Skabersjö, dressyr den 7 Mars
Iris blir nog veckan efter men minns inte vart

Vilken klubb rider du för?
Jag rider för Trunnerups RF

Vad är det högsta du har tävlat med iris? och högsta annars?
1,15 på tävling och det högsta vi har hoppat på träning är 1,30 i bana och 1,35 på enkelhinder


Lägg en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0