Hissar & Dissar

Jag fick en fråga om jag kunde hissa och dissa ett märke och visst kan jag väl det :P


Okej då ska vi se vilket märke kan man då hissa.... jo KINGSLAND !
Älskar verkligen Kingsland <3 Har deras sturmor både stövel och vanliga. Har dessutom nästan precis köpt en tävlingströja av dom och den är inte bara snygg utan jävligt skön. Håller även på att leta efter en kingsland jacka och dunväst. Så snart har jag dom två också :) Däremot kommer det jackan och västen vara begagnad men vad fan gör det.
Så min Hiss går till KINGSLAND ! :)


jaha vilket märke ska man dissa då....just nu kommer jag verkligen inte på något märke som jag kan dissa.
Jo det mäket på trunnerups DIV 1 jacka förra året. Haringen anning vad det var för ett men det sög verkligen. Den jackan andedes inte alls så et FETT diss

Lägg en kommentar här
Postat av: Anonym

finblogg :)

oh ja, kingsland :D

2010-02-16 @ 19:53:31
URL: http://thejumprider.blogg.se/
Postat av: bianca

hej jätte fin blogg :)



undrar om man kan få vara med på länkarna på sidan med bild? :)

2010-02-17 @ 13:23:00
URL: http://biancabruni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0