god morgon alla glada !

Nu tänkte jag börja med att säga en sak. Ni som kommenterar anonymt, snälla lämna eran melj så jag kan svara er. Annars måste jag svara er här i bloggen. För jag vill få fram min åsikt och förklara mig och om ni inte gillar det så är det helt okej men sitt då inte och kommentera att jag är sur och tråkig och hugger direkt när något inte passar mig. Jag förklara i min blogg dom anonyma och dom andra så kommenterar har lämnata sin blogg adress så då kan jag svara dom.
Så...

Idag kommer vetrinären och ska vacinera Max och Dacke och sedan kolla tänderna på alla tre (Iris, Max & Dacke).
Se om jag kan få klart alla filmerna så jag kan lägga ut dom här på bloggen. Har nämlgen fått lite efterlysningar efter film på hästarna :)

Jag och våran 26 åring förra sommaren :)

Lägg en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0