att folk orkar...

såg så jessies blogg, jessielump.blogg.se Att en kompis till mig hade kommenterat om hon tyckte att jag skulle få mer poäng i en tävling på skoj. Haha, pinsamt. Då hade någon kommenterat anonymt (fegt) att jag var otrevlig och inte rider bra. Vad säger det om den människan ? Avundsjuk eller ? Jag säger bara såhär som jag har fått lära mig behandlar du mig som skit så behandlar jag dig som skit. Jag försöker vara trevlig första gången jag möter en ny person men är den otrevlig och snackar skit om mig så är den personen död i mina ögon för sånt folk orkar jag inte lägga min tid på. Så nu fick ni svar på det. Dessutom jag har ett jävla humor så kan vara det med :p

Lägg en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0