uppdatering :)

Nu är där inget fel på datan mer och jag kan äntligen börja uppdatera igen :)

Red Iris igår i paddocken och skulle träna lite mark arbete men hon bara springer så mycket och stressar upp sig i onödan vilket inte är bra och hon måste lära sig att sluta så jag körde en massa halte och förhållningar istället för att hon ska fatta vem det är som bestämmer. Red i nästar 1 ½ timmer vilket hon behöver för hon har jävligt mycket energi i sig och jag måste nog dra ner på havre och öka hennes korn korss lite. Havren sätter ju sig i huvudet på dom så dom kan bli lite koko och kornet sätte sig i magen så dom blir lugna. Iris har ju fått havre i hela sitt liv så det är nog därför hon är lite små galen ibland får bara hoppas att det går bra på tävlingen i morgon.
Men nu ska jag ner och dricka mitt frukost te sedan ut och mocka ,sen ska vi till Elia och hämta raffe för jag ska träna för sussi och sen när vi kommer hem ska jag rida min buse och förberedda för imorgon. Så skriver mer sedan :)


Lägg en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0