tävling

Då har man varit på Tävling idag inne på örs. Det blev en regional 1,10 m och jävlar vad hon hoppade bra :)<3
Hon gick som en klocka på nästa alla hinder det var bara ett hon inte lyssnade på mig och hoppade av lite för tidigt och det kan man inte gör på en stor oxer för då slår man i bakbommen. Men hon var högt över alla hinder och kastade mig nästan ur sadelen på framhoppningen vilket är lite ovanligt för hon brukar inte hoppa så högt. Men var med om världens konstigaste sak idag, jag blev doping kollade :S så jävla sjukt och jag var typ inte alls långt ifrån att få starta för ett sår hon har i munnen som är under behandling och jag har fått starta på att andra regionala tävlingar. så tyckte inte om den vetrinären men hon fick jätte mycket klagomål också för hon var så jävla petig och massa sånt skit. Men är nöjd med min häst och hoppas hon fortsätter gå så bra :)




Lägg en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0