söte iris

igår kväll och hon var jätte duktigt men hon har så mycket energi som jag måste göra ava med så jag kom på att jag kan ju longera henne i typ 10-15 min innan jag ska börja rida för då är hon uppvärmd och har inte så mycket energi i sig. För hon vill ju baba springa springa springa och ibland vill hon springa lite för mycket men försöker få ner hennes havre så att hon bara får ett litet mtt havre för mer energi än så behöver hon inte. Sen får hon också lucern som också ger energi med det har jag inte märkt så mycket av. en hon har blivit så mycket lugnare sedan jag fick henne och nu när hon för kornkross har hon blivit ännu lugnare :)
Hoppas att det går bra på hoppträningen i kväll och att vi rider skiten ur lagen på söndag :)






Lägg en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0