sluta klaga

Folk som klagar på min sists kan ni vara snälla och sluta med det ?
Jag har fått beröm av olika tränare och hästmänniskor för min sits. Jag har en lugn sits som inte är för mycket framåt vilket hjälper hästen att inte riva speciellt min egen som river direkt om man är för långt fram.
Och ni som klargar och komenterar anonymt, sluta vara anonyma det är så jävla fegt av er.
Så klaga inte på andra om ni inte kna göra det bättre själv.
Jag tycker själv att jag har bra sits och inte kastar mig fram för att inte störa hästen men visst folk fattar inte det.
SÅ SLUTA KLAGA !!!!




Lägg en kommentar här
Postat av: Anonym

orka att du tog bort min kommentar btw

2009-09-15 @ 13:54:07
Postat av: stina

orkar att du klagar

2009-09-15 @ 16:28:27
URL: http://stallmanstorp.blogg.se/
Postat av: Ingela, Stinas mamma

Vem är det klagar ??

Ni som klagar skulle ju varit med under

resans gång....

2009-09-15 @ 17:37:53
URL: http://stallmanstorp.blogg.se/
Postat av: Elin

Ang din sits. På första delen av filmen duger den eftergiften hur bra som helst, när det blir lite högre skulle jag önska lite mer eftergift, vilket inte behöver betyda att man slänger sig på halsen.



Så lite mer fram med handen alternativt lite lösare tyglar, ditt överliv tkr jag inte e ngt dåligt, du är upprätt i sprången, dock för högre hinder krävs en annan form av eftergift. Det såg iaf trevligt och välbalanserat ut alltihopa :)

2009-10-07 @ 21:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0