div II trelleborg

Tävling idag då i Trelleborg.

Skulle rida både förklassen och lagklassen. Eftersom jag och mamma missade sista anmälnings datumen så fick vi efter anmäla oss och det sved i plånboken må jag säga. Men i allfall, kändes inte så jätte bra i förklassen. Hästen var väldigt stark och fick inte riktigt ihop henne till hinderna så det var ett ner.
Men i lag klassen så red jag som fan och kämpade över varje hinder för jag skulle fan gå felfritt och det gjorde jag. Och mamma sa om du går felfritt så betalar jag halva hjälmen till dig och jag gick fel fritt :D
Så nu har jag en halv GPA hjälm betald. Så nästa helg ska vi åka till landängs och köpa min nya fina GPA hjälm :)
Det blev också en fjärde plats för trunnerup men fick vi plaket eller rosett ?! nä, det fick vi inte för man måste vara flera startande. Men vi var bara 10 lag i ponny och då fick vi rosett och plaket och nu var vi 11 i häst med där fick vi inte det. Så vi satt och väntade på läktaren för att få komma in på prisutdelningen eftersom det står i reglerna att det ska var 4 placerande oavsett hur många lag det är. Men så får vi inte lov at komma in. Så jag blev skit förbannad !! så jävla snåla !!

Lägg en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0