äntligen färdig

så nu har jag ridigt Iris också och gjort klart för i morgon :)
HÄsten var lite trött idag eftersom hon busade lite väl mycket igår så hon fick galoppera en hel del. Så hon får skylla sig själv. Men hon blev jätte rädd för en hund som hoppade fram framför henne och hon hoppade iväg och jag råkade slå min hand rakt upp på näsan så jag får näseblod och skrapar upp mitt finger men det får gå att rida i morgon ändå. Allt förberett för i morgon så kan sova lite extra :)
Tävlingen är på örs så behöver inte stressa alls på morgonen och kan låta henne åka med broddar för jag har hittat hennes bra transportskydd som går långt ner på hoven unan att kasa vilket mina andra göra.
Håll nu tummarna för mig att detta kommer gå bra :)






Lägg en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0