ångående en kommentar

detta inlägget är angående en kommentar jag fick där det stod att jag hamnar efter i språnget hela tiden.
Jag förstår inte vad den personen menar med efter i språnget men det verkar som han/hon den det inte vet vad han/hon den det pratar om.
Efter i språnget ?! kom igen !
Bara för att man inte kastar
sig fram när det inte är så högt så är man efter i språnget. Visst kan man hamna efter om hästen hoppar för tidigt och man inte är beredd, det gör ju alla till och med världs eliten gör ju det. Så du som komenterade anonymt dessutom, tycker jag ska tänka sig lite för innan du säger något och dessutom stå för din sak och inte vara anonym och dessutom ta reda på fakta innan du börjar klaga.







Lägg en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0