nu har jag äntligen kommit igång :)

hej hej,

Nu börjar livet rulla rätt igen, ME LIKE! Har betsämt mig för att gå tillbaka till min gamla emorock stil och mitt gamla jag igen. Hästen går också bra nu eller jag hon gick bra idag iallfall då hon gick som en klocka och jag har helt ändrat stil på henne.
Istället för att sitta och bil arg på henne när hon spänner sig (mest i vänster galoppen) så ska jag sitta ner och driva henne framåt, ner med handen och ställa henne tills hon slappnar av och det gjorde hon faktiskt och då ska hon ha massa beröm. Så ska behandla henne som en unghäst som ska ridas in för hon har inte fått lära sig rätt ifrån början vilket är synd.
En vecka och 5 dagar kvar till det är 1 helt år sedan jag och Martin Paul Lundberg blev tillsammans :) <3

Äslakr dig så jävla mycket baby ;) <3






Lägg en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0