Ullared !

Ja, jag vet att jag inte har lagt upp någon bild på mitt rum med dom nya sakerna , det kommer. Min kamera är lite fuckt up, men det kommer.
Har precis sett på serien ullared och har betsämt mig vad jag vill göra helgen jag fyller årton, nämligen åka till ullared i två dagar. Så det blir såhär på frdagen vid 12 tiden åker vi till ullared för att man får inte stugan förrän 15.00, sedan går vi kanske in en snabb runda på ullared och går till stugan och fixar för natten. Dag 2 då är det ullared hela dagen :D <3 Så ska typ gå in en stund sedan tillbaka till stugan och äta sedan gå in igen :) <3 Sen vid tre åker vi hem och dagen efter alltså den 7 Februari fyller jag 18 !!!
Och då blir det kalas med släckten och pojkvännen som också kommer vara med på hela resan :) <3















Lägg en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0