Svar på tal

Jag står för min åsikt och jag står för att jag tycker att det är fusk att vellinge fick lova att rida Finalen utan att ens ha kvalat. Vi andra får kämpa som idioter och känna press medan dom bara kan rida för att dom vet att dom kommer vidare til final ändå och det är rikigt fuskigt och fult. Har ingeting med ryttarna att göra och hur dom rider.







Lägg en kommentar här
Postat av: Anonym

Det är så reglerna är. Det har varit så innan och då skall man inte delta om man inte kan acceptera reglerna! Annars får ni se till och arrangera finalen nästa år så ni kan delta i finalen oavsett hur ni presterar och inte klaga på vellinge. + att vellinge var mest värda vinsten då dom hade 4a stycken nollor och super bra rundor, medans dom andra hade maximalt 2 stycken nollor. Mvh.

2009-11-04 @ 22:27:22
Postat av: Stina Petersson

Har jag sakt att jag har klgat på vellinge ryttare. Nä så håll käften och kalla fan inte mig dålig förlorare för då har du inget liv att klaga på. Klart man gör bra ritter på hemmaplan det har inget med ryttarna att gör utan att reglen är ful eftersom små klubbar som inte har någon anläggning inte kan hålla ifinalerna och inte gå vidare på det sättet. Så sluta säg att jag klagar på vellinges ryttare när det är reglen jag tycker är oretvis. Så se vad jag har skrivit och läs fakta innan ni klagar.

2009-11-05 @ 10:48:15
Postat av: ingela

Vellinge var inte mest värdiga vinnare.

Har man 14 poäng och inte ens kvalar till final ??

Hallå !! Man rider på hemmaplan med dessutom banbyggare Jonas. Hur mycket favörer ska det till.

Småklubbar har svårt att arrangera eftersom inte alla har anläggningar. Nä låt lagen ha med sig poäng från tidigare ritter. Då hade Vellinge inte vunnit.

2009-11-05 @ 11:24:37
Postat av: Anonym

dålig förlorare, hallå det e div 2 inte elitallsvenskan e väl fan inte så mkt att hänga upp sig över?? :S

2009-11-15 @ 10:34:45
Postat av: Stina Petersson

Hänga upp sig över?! :S

Kan du inte läsa eller ?! Min åsikt och jag säger vad fan jag vill. Dålig förlorare...hade jag varit riktigt dålig förlorare så hade jag varit värre än såhär och jag hade sakt till på tävlingsplatsen. Men det gjorde jag inte för jag kan acceptera men det är min bogg och om jag vill skriva vad jag tycker och tänker så gör jag det och det finns inget ni kan göra åt det.

2009-11-15 @ 10:52:27
URL: http://stallmanstorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0