Svar på flera frågor

1. Är det inte dyrt med  GPA, Tretorn och kingsland ?
Svar: Jo tyvärr är det dyrt om man vill ha det. Men stövlarna har jag köpte helt själv och mamaoch jag delar på priset på hjälmen och kavajen ska jag få i julklapp kanske

2. Tycker du att du är bortskämd?
Svar: Nej verkligen inte. För jag får inte allt jag pekar på och får kämpa för att få något.

3. Kan du inte lägga till en kategori om dina hästar ?
Svar: Jovisst kan jag det. Annars kan du bara läsa på stallets hemsida www.stallmanstorp.webs.com

4. Ska du tävla i falsterbo nästa år ?
Svar: Jag har inga planer på det just nu, ska försöka komma med där i Amatör klassen. Annars blire det lamicell cup och sveland.

5. Var praktiserar du ?
Svar: Jag praktiserar hos Tränare Camilla Köster i Skegrie









Lägg en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0