jaha ja

ja jag glömde skriva hur det gick igår. Det blev inte hoppning eftersom jag kom tydligen med i Fredrik Spets träning i helgen. Red dressyr iställer och hon gick jätte bra. Inte alls sur eller arg som hon brukar bli ibland, så var jätte nöjd med henne. Blir ingen ridning idag pågrund av värert så ska bara gå med henne se ska jag göra min läxor.


Fråga mera...kommer det inte in mer än 10 frågor så svarar jag inte på något... och kanske även lägger ner bloggen om ni kommenterar så dåligt :(
Tycker ni jag skriver för lite så kan jag inte hjälpa det för jag har inte till gång till datan 24/7 och önskar mig en laptop så jag kan uppdatera mer. Skrv gärna till mig vad ni vill läsa mer om...










Lägg en kommentar här
Postat av: Elin Mårtensson

Bra blogg Stina :)

2009-11-26 @ 18:09:48
Postat av: Stina Petersson

Tack! :)

2009-11-28 @ 11:18:36
URL: http://stallmanstorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0