Diskutera - Underlag i boxen

Nu är det dags att diskutera här i bloggen och nu vill jag höra eran åskit om underlag i boxen. Vad har ni ?
Halm, Spån, Torv, papper osv. Berätta vad ni tycker är bäst och sämst och vad dom har för fördelar och nackdelar.

Själv har jag halm och spån i mitt stall då halm är det billigaste alternativet och ser trevligt ut. Spån har jag under halmen till Iris för att det inte ska bli så blött på golvet och till Dacke som är gammal, hostar och äter upp all sin halm så får han stå på spån. Både spån och halm tycker jag ger ett ljusare intryck än torv.
Har haft torv innan men tycker inte alls om det. Jobbig och mocka i och ser jävligt tråkigt ut.



Vad har du ?







Lägg en kommentar här
Postat av: Flitig läsare!

Du får ta det lugnare med skrivandet :) vissa ord förstår man inte :)

2009-11-09 @ 19:08:03
Postat av: Stina Petersson

Ja, det blir tyvärr fel ibland märker inte det förrän de är gjort och publicerat :P

2009-11-09 @ 20:48:05
URL: http://stallmanstorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0