hemma igen !

jaha ja då var man hemma igen.
Lite shopping på landäng blev det. GPA hjälmen passade som handen i handsken och hittade ett schabrak som jag ville ha. Köpte även sadeltvål, exakt en såndan som Camilla (min praktik) har. Fick även köpt ett täcke till Cheifen men tror ni det passar? NÄ! så mamma får köpa en storlek mindre i morgon.
Sedan efter shoppingen var det hem till emmah och äta lite mat med efterrätt, mums. Pratade om att vi kanskeska åka till danmark och tävla tillsammans och vara med i samma cup till nästa år, hoppas...
Nu ska jag gå ner och göra lite te och sätta mig och titta på tv :)












Lägg en kommentar här
Postat av: amanda

kan du inte ta en bild på dig och din nya hjälm ?`:)

2009-12-14 @ 19:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0