Benskydd Equi-Guard® neoprene

 

Produkt: Benskydd
Märke: Equi-guard

Kraftig stötupptagande neoprene som ger ett mycket bra stöd och skydd åt ben, senor och kota. Rejäl kardborreknäppning för perfekt tillpassning.
Säljes parvis.

Plus
+ Väldigt bra skydd att ha i hagen
+ Enkla och tvätta
+ Skyddar bra och även värmande
+ Håller länge

Minus
- Karborr bandet fäster inte jätte bra om sdet blir lerigt

Jag har själv inte såna skydd men jag funderar på att skaffa. En häst på min praktik har det och hon verkar var nöjd med dom. Gillar mest att dom inte gilder så mycket som vanliga.

Hållbarhet (max 5) utgång ifrån praktiken

Totalt betyg (max 5)




Lägg en kommentar här
Postat av: emmah

jag har ett par sånna du kan köpa av mig, inte nöjd med dem, hästarna får brännsår av dem:(

2010-01-03 @ 16:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0