19/12 - 09, MAX

Han var väldigt stressad I början när jag skulle rida men tror det berode på att där var en pojke som lekte i trädgården brevid och att det var lite mörkare idag än igår.
Så dagens ridpass blev att få honom lugn och avslappna men låg form. Det tog väldigt lång tid men jag är envis och gav mig inte och tillslut gick han i alla gångarter i låg form.
Ska klippa honom i morgon :) Mycket bilder då :)




Max och jag i snön :) Tjocka jackan på :P




Lägg en kommentar här
Postat av: Anonym

Varför rida dressyr med pessoabett? :S

2009-12-21 @ 21:05:31
Postat av: Stinas mamma

Varför rida överhuvudtaget med alla knasiga kommentarer ?? Ska man inte alltid få hästen att gå i låg form. Betyder det att man rider dressyr ??

Sluta med tråkiga kommentarer. Läs nån annans blogg !!

2009-12-22 @ 11:35:58
URL: http://stallmanstorp.blogg.se/
Postat av: Anonym

Pessoabett hör ju verkligen inte till om man ska RIDA överhuvudtaget! Det får hästen att böja nacken o se fin ut, med tanke på all skada det gör i hästens mun så förstår jag inte hur man kan sätta det i en hästmun

2009-12-23 @ 20:06:37
Postat av: Stina

Du anonyma, kan du något om hästar eller ska du bara klaga. Jag bryr mig inte ett jävla skit om vad du tycker. Jag rider på pessoa av en aledning och det är att han är stark. Jag sitter inte och håller honom och jag sågar inte ner honom i form som många gör på pessoa utan jag rider ner honom i form och han en jämn och stilla hand.

Så sluta med dessa kommentarerna när du inte vet ett jävla skit !

2009-12-24 @ 09:44:38
URL: http://stallmanstorp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0