lögnlögnlögn

Finns det något värre än när folk ljuger en rakt upp i ansiktet ?

Jag känner iallfall som om någon har ljugit mig rakt upp i anskitet om många saker och för många gånger. jag har blivit väldigt misstänktsam när jag har hört dig säga det men sen när jag hör hur du beter dig och vad du gör så vet jag att allt du säger till mig är LÖGN !!
SLUTA....bara lägg av och spela för det kommer du ingen vart me, det ända du blir är falsk falsk falsk
att du inte har mage att säga sanningen och ta den skiten än att bara göra det värre genom att ljuga, så jävla lågt.
Jag hoppas verkligen att någon dag det tar stopp och du får sota för vad du har gjort.
Så sluta spela du är FALSK!


Lägg en kommentar här
Postat av: Martin

Okej... vad menas med det här?! :P

2009-08-23 @ 16:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0