jiippe!

Hoppning idag då första gången på hack. Hästen kändes jätte fin och mjuk i kroppen och inte alls jobbig eller ville sticka iväg med mig. Det blev lite höjd hoppning också närmare bestämt 1,30m :D
Hon gick jätte bra när det blev så högt och det kändes inte alls jobbigt eller något sånt :)
Stolt över min häst :)

 <--- 1,30 m


Lägg en kommentar här
Postat av: Anonym

Du verkar få en bättre sits då det blir högre! :)

2009-08-23 @ 13:42:53
Postat av: Stina Petersson

okej, jag tycker jag har bra sits när det är lågt också. För jag har inte en sån kasta mig framsits vilket många har :)

2009-08-23 @ 19:15:13
URL: http://stallmanstorp.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag menade inget illa med det jag skrev :) Och menade inte tt du hade en dålig sits annars! :) Var menat som en komlimang då många slänger sitt lverliv på hästens hals då man kanske blir lite nervös då det blior högre istället för att kanske sitta upp lite extra så att hästen själv får lättare att komma upp med halsen och ryggen :)

2009-08-23 @ 19:49:16
Postat av: Stina Petersson

okej :)

nä, jag är inte så nervös för att hoppa högt och gillar inte rikgit att kasta mig fram för det stör min häst och mig väldigt mycket.

2009-08-24 @ 10:31:50
URL: http://stallmanstorp.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag fattar inte vad du menar med att jag är ofta efter i språnget ? :S

det är jag inte alls, dom gånger jag kommer efter är när hästen inte hoppar på mitt komando och jag inte är beredd som på den vite ponny , han är osäker och man måste trycka på honom med sitsen och kan inte luta sig fram för då stannar han direkt och min egen är samma sak sitter man framåt för mycket eller något alls så river hon med frambenen för att tala om för en att man inte gör rätt

2009-09-07 @ 08:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0