Hissar & Dissar


  

Jag börjar med att dissa MPG, MALMÖ PRAKTISKA GYMNASIUM, för deras dåliga information och att dom flyttade energiklassen ifrån skolan i limhamn till en annan. Det är den klassen baby går i och dom
flyttade bara för en jävla svets !! Fan kom hem till mig så får ni svetas hur mycket ni vill GRATIS !
Har aldrig varit så jävla Arg i hela mitt liv !!!

Andra dissen går till SWE-Bank. Skulle använda mitt kort idag för första gången och är helt glad för att jag har fått min lön. Stoppar in kortet skriver in min kod, klickar hur mycket pengar som ska ut och sen står det fel kod försök igen och sen tog den mitt kort och jag bara vafan det är ju rätt kod men tydligen inte. Så får vänta en hel jävla vecka på ett nytt kort.

Sista dissen går till Skånetrafiken och deras dåliga tidtabell och deras dåliga sätt att håla tiderna. Stog och väntade idag på 12:50 bussen och väntade och väntade. Exakt 12:50 blinkade det på skylten sen försvan bussen. Och jag bara amen vafan kan det bli bättre?!
Sen 20 min senare kommer bussen med den konstige busschafören som inte stannar alltid. Så när jag skulle av så fick jag skricka ''HALLÅ ?! JAG SKA AV HÄR, HÖR DU DÅLIGT ?!'' ska det alltid behöva vara så ?





Jag börjar med att hissa Iris min häst som gör mig glad i alla lägen speciellt en dag som idag där ingenting verkar vilja gå rätt.


Sen vill jag hissa min älskade pojkvän Martin som alltid finns där för mig i alla lägen och hjälper mig ur allt.
Älskar dig så jävla mycket Baby <3<3<3<3<3


Sista hissen går till min lilla kissekatt Billy boy. Han kan verkligen få en riktigt glad och han är världens bästa att prata med när man är ledsen och det vekar faktiskt som om han lyssnar på vad man säger vilket gör en ännu gladare.


Lägg en kommentar här

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0